Naujas vidaus degimo variklis

10/10/09 20:18
Scuderi-Carmelo

Scuderi-Carmelo

Prieš kelis metus amerikiečių kompanija Scuderi Group pasiūlė įdomią koncepciją kaip tobulinti vidaus degimo variklius, kad šie taptų efektyvesniais ir taupesniais. O šiemet Scuderi Group sukonstravo bei spalį pademonstravo veikiančią tokio variklio versiją.

Konstruktoriai birželio mėnesį išbandė, o spalį jau pristatė ir visuomenei vieno litro tūrio vidaus degimo variklį veikiantį Scuderi Cycle ciklu. Šis variklis skiriasi ir nuo klasikinio, keturtakčio Otto variklio ir nuo masiškiausiai paplitusio tradicinio vidaus degimo variklio. O visas skirtumas čia yra cilindrų darbo cikluose. Naujame variklyje atskirtas degalų mišinio įsiurbimas nuo jo deginimo. Vienas cilindras užsiima degalų mišinio įsiurbimu, o kitas cilindras skirtas to mišinio deginimui ir variklio varymui. Cilindrų darbas yra preciziskai sinchronizuotas, suderintas, sujungtas į bendrą veiklą. Be to, naujame vidaus degimo variklio darbo cikle mišinio uždegimas įvyksta kiek žemiau viršutinės, pasyviausios stūmoklio buvimo cilindre vietos. Visa tai leidžia padidinti benzininio vidaus degimo variklio efektyvumą ir sumažinti degalų sąnaudas.

Scuderi Group kompanijos konstruktoriai įsitikinę, kad jų varikliai bus 5-10 proc. efektyvesni už tradicinius benzininius keturtakčius vidaus degimo variklius. O jei naująjį variklį dar „patiuninti“ oro įpurškimo sistema, tai efektyvumas padidės net 25-50 procentų.
Ar ši naujovė įgaus masinį pobūdį dar anksti spręsti. Juolab, kad tokių tobulintojų yra ir daugiau. Apie Ethanol Boosting Systems galite skaityti ČIA , o dar daugiau gerų idėjų surasite Green Car Congress tinklapyje.




  • Twitter
  • Facebook
  • MySpace
  • Digg
  • del.icio.us
  • Technorati
  • LinkedIn

Raktažodžiai: , , , , ,

Palikite komentarą

Raseinių krašto naujienos